Başarı Hikayeleri

Mezunlarımızdan Pınar Elif Özkeçeci


Merhaba ben Pınar. Şu anda endüstri mühendisliğinde 1.sınıf öğrencisiyim. Hazırlığa 2015 yılında büyük korkularla başladım çünkü sıfır denilebilecek kadar eksik, “What is your name?” gibi basit bir soruya bile cevap veremeyecek kadar çekingendim. Şans eseri C kurundan başladım ve B kuru ile seneyi tamamladım. Elimden geldiğince çalıştım ama sene sonunda 0.2 puanla kalarak ikinci yılımda… Continue reading Mezunlarımızdan Pınar Elif Özkeçeci

Başarı Hikayeleri

Yunus Turgut


I studied at prep school in 2015-2016 school year. In the fall term, I was at B level. My English knowledge was very bad. My classmates knew English better than me. Also one of my classmates’ department was English Language Teaching. In the first week I realized and thought that I had to study hard… Continue reading Yunus Turgut